Alweer een week hier - Reisverslag uit Rauma, Finland van Chantal Eijnatten - WaarBenJij.nu Alweer een week hier - Reisverslag uit Rauma, Finland van Chantal Eijnatten - WaarBenJij.nu

Alweer een week hier

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 September 2013 | Finland, Rauma

Dag lieve allemaal!

We zijn inmiddels alweer een week hier in Rauma, met als afsluiting een fijn weekend in Pori.
Vrijdagmiddag ben ik per bus naar Pori gegaan om daar 's avonds met Maarit en de kids bij McDonalds te eten, en daarna bij hen thuis te genieten van verjaardagstaart voor mij - chocolade - en een cadeautje in ontvangst te nemen (een mooi windlicht van Pentik). Was gezellig!
Na een heerlijke nachtrust bij hen ben ik zaterdag rond het middaguur door Satu opgehaald omdat we het huwelijk van haar broer Juho bij zouden wonen. We hebben vanaf 16:00u een heerlijke namiddag, avond en nacht gehad! Supergezellig tussen gezellige mensen, wat wil je nog meer? Ben daarna bij Satu blijven logeren samen met een vriendin van haar (Marika), en ben vandaag zondag 15-9 teruggekomen naar Rauma vanwege mijn nachtdienst.

Mijn afgelopen week werk ging ook weer z'n gangetje, dit keer met een Spaanse studente om te begeleiden: Marta. Ik ben overigens samen met haar en nog een andere Spaanse studente Lucia, én Nederlandse studente Michele donderdagavond naar een cafeetje gegaan waar 2 lokale artiesten optraden. Lekkere 'laid-back' muziek, fijne sfeer, kortom gezellige avond.
Van de week ben ik ook met mijn scholing gestart voor studentbegeleiding, raar om weer een hele dag in de 'schoolbanken' te moeten zitten. Volgen er nog 3 van gedurende de komende 3 maanden.

Een wat kortere en andere blog deze keer, maar ik heb de tijd en rust niet gevonden een 'normale' blog te typen, hopelijk voldoet deze ook :)
Lieve allemaal, nogmaals bedankt voor de onvergetelijke vakantie thuis, binnenkort weer? :p

• 15 September 2013 - 22:55

Ma:

Ik wens je een goede week! En dat Jasmijn weer terugkomt om je weer gezleschap te houden.
    Liefs, ma x

• 16 September 2013 - 08:13

T. Carla :

Een hele dikke kus voor jou! XX

• 16 September 2013 - 10:48

Oma V D Flatf:

Hallo CHantal,leuk voor jou dat je weer druk bezig bent,met je vrienden en vriendinnen en met de Familie ,gezellig je verjaardag nog gevierd en nou natuurlijk aan het werk en nog studeren.Hier word het nou rustig iedereen is weg of gaat nog weg.Pa heeft de badkamer nog heel mooi opgeknapt bij mij daar ben ik erg blij mee.Verder geen nieuws dus tot een volgende keer Veel liefs en een dikke kus van je Oma.

• 16 September 2013 - 11:23

OMA Bos:

Het was vast erg moeilijk om na drie weken vacantie het oude patroon weer te gaan volgen.Gelukkig was er de bruiloft in zicht en zo te lezen heeft die dag je de nodige ontspanning gebracht.Volhouden nu maar.Er is een brief naar je onderweg. Hou je haaks.Veel liefs OMA