'tussenblog' - vervolg blog 29-7 - Reisverslag uit Rauma, Finland van Chantal Eijnatten - WaarBenJij.nu 'tussenblog' - vervolg blog 29-7 - Reisverslag uit Rauma, Finland van Chantal Eijnatten - WaarBenJij.nu

'tussenblog' - vervolg blog 29-7

Blijf op de hoogte en volg Chantal

02 Augustus 2012 | Finland, Rauma

Hallo allemaal!
Ik weet dat ik beloofd had gisteren een blogje te plaatsen met daarin foto's van afdeling Geleen zelf. Nou heb ik alle foto's binnen gekregen en er is eigenlijk totaal geen beginnen aan! Zóóó veel en zo veel mooie foto's van alles wat ze gedaan hebben (de week hier + alle dagen Helsinki + dag Tallin) dat ik het liefste álles zou plaatsen....maar dat is voor mij maar vooral voor jullie allen onbegonnen werk. Mijn blog van afgelopen zondag 29-7 met het verslag en alle foto's was al een flinke hoop; beter voor jullie om daarmee zoet te zijn dus bekijken die hap als dat nog niet gedaan is!!

Wellicht dat degenen die bij afdeling Geleen over de vloer komen zelf daar op de Mauritslaan een blik kunnen werpen op de foto's of een diapresentatie krijgen. Voor de anderen onder jullie: hier de foto's die de tijd samen eigenlijk het beste weergeven.

  • 02 Augustus 2012 - 21:28

    Rolf:

    Is een Picassa album geen optie?

    Rolf

  • 13 Augustus 2012 - 10:04

    Oma:

    Ik hoop de foto,s van jou nog eens te zien,maar die van je vader waren geweldig Groeten OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 22 Juli 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 168383

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2010 - 30 November -0001

Emigratie naar Finland

01 Maart 2012 - 30 November -0001

Van wereldstad naar werelderfgoed; wonend in Rauma

Landen bezocht: